Susanne Berg Kristensen

Mit navn er Susanne Berg Kristensen

Jeg bor på Sommers Alle 5, 7200 Grindsted

Jeg har været ansat som dagplejer siden 1. Marts 2020.

Jeg er årgang 1981, og har to piger fra årgang 2005 og 2008.

Som person er jeg smilende, positiv og med stor tålmodighed. I mit dagplejehjem er der hjerterum, plads til leg og læring både indenfor og udenfor. Jeg bor i gåafstand til naturen, vi er gerne udenfor hver dag, det kan være leg i haven eller en gå tur, en skovtur hvor vi har madpakker med, alt efter vejret og årstiden.

I min hverdag med jeres børn, er det børnene der er i fokus, og jeg bestræber mig på, at give dem en tryg, læringsfyldt hverdag, hvor gode rutiner giver børnene tryghed og trivsel. Jeg arbejder ud fra den styrkede læreplan, hvor jeg arbejder med kultur, personlig udvikling, social udvikling, sprog, krop/bevægelse, natur.

For mig er forældresamarbejdet rigtig vigtig, dette er med til at give Jeres barn en god hverdag, hvor i som forældre kan være trygge, dette er vigtig da det smitter af på Jeres barn.

Jeg mødes med mine kollegaer i halvdagslegestue hver anden uge, derudover er vi i heldagslegestue 1 gang om måneden. Dette giver børnene mulighed for at lære at indgå i en større børnegruppe, og de vil få relationer til de andre børn og voksne.

Kurser jeg har deltaget i er:

Førstehjælp

Leg og læring

Arbejdet som dagplejer

Jeg glæder mig meget til at møde Jer, og byde Jer indenfor i mit dagplejehjem.

Venlig hilsen

Susanne Berg Kristensen