Lone Krüger Jensen

Kære forældre.

Jeg vil glæde mig til at byde jer og jeres barn velkommen i min dagpleje.

Jeg hedder Lone og er fra årgang 1985. Jeg bor sammen med Brian og vores to børn, Theis årgang 2013 og Dicte årgang 2016.

Vi bor på en gård, hvor vi har køer gående.

Et sted, hvor vi kan lege og udforske naturen.

Jeg går op i at se det enkle barn, og planlægger vores dag ud efter de enkle børn.

Der skal være tryghed, ro og plads til alle i gruppen.

Vi er ude meget og følger årets gang.

Kan godt lide at være kreative med børnene, så vi finder ting i naturen og laver flotte ting ud af det. Børnene elsker det.

Fagligt arbejder jeg ud fra den styrkede læreplan.

Mine værdier som dagplejer.

• At der er tryghed og ro i gruppen.
  • At forældre og børn er trygge hos mig.
  • At jeg, børn og forældre har en god dialog, ærlighed, åbenhed og respektere hinanden.
  • Spise varieret sundkost.
  • Guide dem til at være selvstændige, tage tøj af og på. Booste deres selvværd.
  • Lege ude og inde og styrke deres motoriske sanser.
  • Jeg arbejde ud fra den styrkede læreplan, og tager billeder af hvad vi laver undervejs.
  • At vi mødes med de andre dagplejer og børn- det er med til at udvikle deres sociale kompetencer.
  • Læring og udvikling sker igennem sjov og leg, bruger derfor meget tid på at synge, læse, leg og bevægelse, børnene elsker det.

Velkommen i min dagpleje

Billede af Lone Krüger Jensen