Kamilla Linde Jørgensen

Mit navn er Kamilla Linde. Jeg er født i 1996.
Jeg bor i et nybygget hus på Gøglervej 5 i Vorbasse.
Vores hjem er røg -og dyrefrit.
Her bor jeg sammen med min mand Mads, og vores to børn.
Vi har Sophia fra 2016 og Marcus fra 2019.

Jeg har været ansat som Gæstedagplejer fra d. 1/6 2020, men er fra d. 1/1 2021 ansat som dagplejer med 4 faste børn.

I min dagpleje har vi gode faste rutiner i forbindelse med leg, læring, måltider, putterutiner, bleskift og pottetræning.  Vi er stort set ude at lege i haven hver dag, og jeg finder på aktiviteter som passer til vejret, og som er alderssvarende til børnene. Vi bruger også meget tid på fri leg, eller undersøger dyr/natur. Vi har en skov, så der er også mulighed for, at vi kan gå en tur i skoven.
I min dagpleje får vi varm mad 1 eller flere gange om ugen. Børnene får ofte lov at være med ude i køkkenet, og er også gerne med til, at dække på bordet. Derudover synger vi, hører musik og danser.  Vi hygger og øver at sidde med puslespil, vi tegner, eller vi er kreative sammen, på en måde hvor det enkelte barn får lov at vise sin personlige form for kreativitet. Vi læser bøger, hvor vi blandt andet øver at sætte ord på, og genkendelighed. Derudover har vi gang i mange andre gode lege – ikke én dag er ens.

Det er meget vigtigt for mig, at det enkelte barn føler sig helt tryg ved at komme hos mig hver dag. Jeg lægger meget vægt på at være nærværende og omsorgsfuld, og bruger derfor også det meste af dagen på at fordybe mig sammen med børnene, gerne på gulvet. Vi leger i en del af vores stue/køkken, så selvom jeg forbereder deres måltider i køkkenet, er jeg altid klar til at træde ind hvis der er brug for det.
Det betyder alt for mig, at hvert enkelt barn trives, og at vi lærer at give plads og respektere hinandens forskelligheder, men at alle 4 børn også lærer at fungere sammen i hverdagen og i gruppen som helhed.

Forældresamarbejde er en meget vigtig ting for mig, og jeg vil gøre mit til, at vi får en god, åben og ærlig dialog i forbindelse med aflevering og afhentning af barnet. Jeg sætter pris på at vi kan have en gensidig og respektfuld dialog om Jeres barn i dagplejen, her hos mig. Og så sætter meget pris på både ris som ros.

Jeg glæder mig rigtig meget til at tage i mod Jer og Jeres skønne børn i min dagpleje.

Kamilla Linde
Kolding Landevej 37, 7250 Hejnsvig