Nadine Merethe Malmberg

Jeg hedder Nadine Merethe Malmberg, og bor Toften 5 i Filskov. Jeg har 3 piger sammen med Lars. Anna fra 06, Eline fra 03 og Maya fra 00. Vi har en kat Holly og en hund Vlado.

Jeg nyder at være i haven, som indbyder til fri leg, og giver det enkelte barn mulighed for at udfordre sig, der hvor det er i sin udvikling. Barnets motoriske udvikling bliver styrket, da min have byder på et kuperet terræn.

Indendørs er der ligeledes mange muligheder for leg og kreative udfoldelser, og jeg arbejder ud fra de 6 læreplanstemaer.

Jeg mødes ofte med de andre dagplejere i Filskov. Det giver bla. børnene mulighed for at knytte venskaber, gradvis vende sig til at indgå i større fællesskaber, og de kender os når de skal i gæstedagpleje.

Billede af Nadine Merethe Malmberg