Susanne Haick

Dalbo 50

7200 Grindsted

Velkommen til min dagpleje.

Mit navn er Susanne, har været ansat som dagplejer Kolding kommune fra 2000-2007 og i Billund kommune siden 2012. Jeg er årgang 1963, har 2 voksne børn. I 2009 flyttede jeg til Grindsted og bor her sammen med Kim og vores 2 katte, i et parcelhus i øst byen. Jeg har en lukket have/legeplads med sandkasse, legetårn, rutsjebane, gynge og legehus, hvor børnene trygt kan lege.

Jeg er som person rolig, positiv og anerkendende, går op i at skabe en tryg og omsorgsfuld hverdag for hvert enkelt barn. Jeg arbejder målrettet med at styrke børnenes sprog og motorik.

Vi er stort set ude hver dag i alt slags vejr, enten i haven, skoven, på legepladsen eller på gåtur. I dagplejen har vi også fået ladcykler som vi deles om, så hver tredje uge har vi mulighed for at komme på lidt længere ture, f.eks i skoven, besøge børnehaven, bondegården, søen, biblioteket eller bare ud i det blå med madpakker. Og når vi er inde, læser vi bøger, synger, leger osv. og ind imellem er vi kreative.

Vi er et team på 8 personer som mødes i heldags legestue hver 14 dag. Her laver vi forskellige aktiviteter sammen, og børnene har mulighed for at lære de andre dagplejere godt at kende. Udover mødes vi også på legepladsen eller hos hinanden.

Jeg arbejder ud fra, Den styrkede pædagogiske læreplan og følger dagplejens kostpolitik.

I min tid som dagplejer har jeg deltaget i de kurser, som Billund kommune har tilbudt mig.

Jeg sætter pris på åben og ærlig kommunikation, så vi får et godt samarbejde sammen om jeres barn. Jeg ser frem til at møde jer.

Mange hilsner Susanne (Sanne)

Billede af Susanne Haick