Ulla Eskildsen

Jeg hedder Ulla, født i år 1965, er gift med John som er murer, sammen har vi to voksne sønner.  Jeg bor på Egeparken 8. Jeg har en uddannelse kom køkkenleder, og har arbejdet inde for dette fag en del år Jeg startede som Dagplejer i år 2004, elsker mit job som dagplejer. At kunne gøre en forskel, for det enkelte barn, Være tæt på, guide, og vejlede. Møde barnet hvor det er her og nu, skabe gode relationer til barnet.

Jeg sætter stor pris på et godt forældre samarbejde, hvor tillid/åbenhed/dialog er rigtig vigtig for mig, at vi i fællesskab udveksler ideer/tanker med hinanden, kan f. eks handle om:

Soverytme/spisesituationer/sprog/motorik osv.

Nøgleord:

Tryghed

Trivsel

Omsorg

Nærhed

Anerkendelse

Harmoni

Traditioner

Ude liv

Barnets individuelle udvikling

Vi arbejder målrettet ud fra vores lærerplanstemaer, mødes med de andre dagplejere forår/sommer i børnehaven en gang om ugen, samt på div legeplads/skoven osv. Om efteråret/vinter er vi en gang om ugen i mulitcentret, også her arbejder jeg og mine kollegaer med vores lærerplanstemaer.

Deltager i div kurser Billund kommune tilbyder for os dagplejere.

Billede af Ulla Eskildsen