Gitte Linding Thomsen

Fyrrevænget 409 7190 Billund

Jeg er en glad og udadvendt pige, født 1972

Jeg elsker mit Job, som dagplejer og har været ansat siden 2007

Inden det har jeg arbejdet som kok, hvor jeg bland andet har været bosat i Grønland 3 år.

Jeg er gift med Søren, som arbejder på Siemens, sammen har vi 2 børn, Emma og Mads-Frederik

Vi har en stille og rolig familie hund på 11 år der hedder Freja.

Hvilken rammer kan jeg tilbyde:

Vores hus ligger central midt i byen, på en stille lukket vendeplads, der er et dejligt lyst legeværelse samt en stor gang som børnene kan bolte sig på, køkken/alrum hvor vi spiser.

Ude har vi en dejlig stor lukket have med sandkasse, gynger/sansegynge, rutsjebane og en masse lege udstyr til alle aldre.

På en almindelig dag:

Den første tidnår jeg åbner går med at lege, indtil alle børn er kommet, 8:30-9:00 spiser vi formiddagsmad og snakker om hvad dagen kan og skal indeholde. Der kan både være planlagte aktiviteter eller lige hvad der passer til dagen.

Til frokost spiser vi et sundt og varieret måltid. Derefter er det putte tid, i børnenes egne barnevogne eller indenfor på madrasser.

Når børnene står op, serveres der frugt og brød og vi snakker om dagens oplevelser.

Vi hygger med en bog, synge eller hvad føles for, inden der er tid til afhentning.

Jeg vægter højt der tid til at fortælle hvad Jeres barn, har oplevet og siger farvel og tak for dagen.

En gang i ugen mødes vi med de andre dagplejer og deres børn fra gruppen i Hallen, her bliver motorikken bliver styrket i form af motoriske baner og god plads til at løbe og lave forskellige lege

Forventninger til vores samarbejde omkring Jeres barn:

Jeg forvente, at der åbenhed, tillid og ærlighed og der kan kommunikeres begge veje så vi kan sikre, at Jeres barn får en dejlig tryk og lærerig tid i dagplejen.

Hvad jeg har gennemgået og bygget på for at være en god Dagplejer for Jeres Barn.

• Grundkursus for dagplejer
  • Førstehjælp
  • Børns kompetence udvikling
  • Marto Meo
  • Dokumentation og evaluering af pædagogiske arbejde
  • Samspil og relationer af pædagogiske aktiviteter
  • For tidlig fødte

Jeg arbejder i det pædagogiske lærerum med børnene så de får et tryk og godt kendskab til de 6 lære plans temaer, det gør at børnene bliver robuste og selvhjulpen i dagplejen, børnehaven og skolen.

Billede af Gitte