Lise Søndergaard Larsen

Velkommen I dagpleje

Jeg lægger stor vægt på at mit hjem, ikke bare er et pasningssted, men et udviklingssted. Jeg har meget fokus på sprog, bevægelse og samvær med andre.

Jeg ser det enkelte barn hvor det er og hvad det har brug for. Hos mig får børnene lov til at fordybe sig. At fordybe sig gavner udvikling.

Jeg vil give jeres barn nogle trygge rammer. Tryghed skaber trivsel.

Babytegn er også noget jeg arbejder med. Det gør, at de små og 2 sproget børn lærer at kommunikere inden sproget kommer.

Jeg arbejder ud fra De styrkede lærerplanstemaer:

•          Alsidig personlig udvikling
  •          Social udvikling
  •          Krop, sanser og bevægelse
  •          Kommunikation og sprog
  •          Natur,  udeliv og science
  •          Kultur, æstetik og fællesskab

Jeg dokumenterer mit arbejde i form af billeder, SMITTE model, min tavle og på børneintra.

Om mig:

Jeg er professionel dagplejer. Har været ansat siden april 2012. Har været på kursus i følgende: basisuddannelse for dagplejere, kompetence 1 og 2, for tidligt fødte børn, læringsledelse og Marte Meo.  Jeg er uddannet ernæringsassistent. Jeg er gift med Jan, som er lastbilchauffør. Sammen har vi 4 børn. Tvillingerne Mads og Maria (2006) Maja (2011) og Malou (2015).

Jeg er meget aktiv I lokalforeningen. Hvor jeg sidder i udvalget i gymnastikafdelingen og SKIF junior klub.

Jeg glæder mig meget til at lærer jeres barn at kende.

Håber på et godt samarbejde.

I skal endelig sige, hvis der er noget I undre jer over, eller har spørgsmål til.

Åbenhed, ærlighed og gensidig respekt, betyder rigtig meget for mig.

M.v.h. Lise S. Larsen

Nørrevej 30, Krogager