Anna Sejerskilde Winter

Jeg er gift med Jonathan

Vi har en Labrador fra 2019

Vores hjem er røgfrit

Som pædagog har jeg en fast tro på, at alle børn skal høres, ses og inkluderes. Alle børn er forskellige, og det skal der tages højde for i tilrettelæggelsen af daglige aktiviteter.

Jeg synes, det er dejligt, at jeg har mulighed for at give børnene nærvær og at jeg kan se det enkelte barns behov.

Jeg lægger vægt på at skabe en genkendelig hverdag, hvor der er plads til fordybelse, fri leg og læring.  Jeg hjælper børnene til at blive selvstændige og selvhjulpne, så de er klar til det næste store skridt i livet, når de skal videre i børnehave.

Jeg har en dejlig stor have, hvor vi kan gå på opdagelse og lege. Landbrugsskolen ligger på den anden side af vejen og her går vi ofte hen og kigger på heste, køer, får og kaniner.

Jeg arbejder ud fra den styrkede pædagogiske læreplan for at støtte børnene i deres udvikling og trivsel:

Alsidig personlig udvikling

Social udvikling

Krop, Sanser og bevægelse

Kommunikation og sprog

Natur, udeliv og science

Kultur, æstetik og fællesskaber

Jeg følger Billunds kommunes kostpolitik.

Jeg ønsker at give barnet en hverdag med tryghed, trivsel, omsorg, glæde og kærlighed.

Jeg glæder mig til at møde jer

De bedste hilsner fra Anna