Louise Merete Valdorf Gadeberg

Hej! Jeg hedder Louise, er fra 1988 og bor i Grindsted Vestby på Norgesvej, sammen med min mand Jonas og vores tre børn fra 2015, 2018 og 2021. Vi har en hund, og bor røgfrit. Jeg startede som dagplejer i 2020.

Her hos mig, er der plads til at være barn med alt hvad det indebærer, i kærlige rammer med tryghed og nærvær. Jeg ser mig selv som en positiv, rolig og omsorgsfuld person. Jeg stræber efter at være en tryg base for børnene og at støtte dem i deres følelser - der er altid åbent for kram og en hånd at holde i. De små børns udvikling, nysgerrighed og begejstring over ting og nye færdigheder er det bedste jeg ved, og jeg er glad for at kunne være en del af børnenes hverdag, hvor vi sammen både leger og lærer.

Jeg arbejder ud fra de seks læreplanstemaer: Alsidige personlige udvikling – Sociale udvikling – Kommunikation og sprog – Krop, sanser og bevægelse – Natur, udeliv og science – Kultur, æstetik og fællesskab.

Vi leger, synger, danser, hører musik, bager, tegner, læser og meget mere -her følger jeg gerne børnenes initiativ. Vi vil også gerne ud at have frisk luft, enten hjemme eller ud på tur. Turen kan fx gå til legepladser, skove eller besøge dyrene i området. Måske går vi på jagt efter gode vandpytter eller leder efter insekter og søde regnorme eller smukke blomster. Dagene tilpasses naturligvis efter det enkelte barns behov. Vi er også i legestue, hvor vi mødes med de andre dagplejere og deres dejlige børn.

Det er ligeledes vigtigt for mig at have et godt samarbejde med jer forældre, med en åben og ærlig dialog, så både I og jeres barn kan føle jer trygge – så trives alle bedst.

Jeg glæder mig til møde jer og lære jer at kende.

De bedste hilsner Louise

Billede af Louise Gadeberg