Femke van Well Kepp

Jeg hedder Femke og er født i 1979. Jeg bor på Åmarkvej 8 sammen med min mand Nicki, vores tre børn Liva (2007), Alma (2009) og Elias (2012) og vores hund Sally. Jeg er startet som dagplejer i juni 2018.

Jeg er uddannet pædagog og elsker at arbejde med de helt små børn. De første år af barnets liv er meget vigtige og jeg ser en stor ære i at få lov til, at være en del af at ruste dem til deres videre liv. Jeg er en rolig, kærlig, anerkendende og positiv person. For mig er det vigtigt at hvert enkelt barn føler sig tryg. Børnene skal føle sig set, holdt af og værdsæt, lige præcis som de er.

Jeg tilbyder børnene en tryg, rolig, genkendelig hverdag, fyldt med læring, gennem hygge, leg og nærvær. Dagligdagen tilpasses børnegruppens behov.

Jeg har et legeværelse og en have som vi bruger meget. Vi kommer gerne ude i naturen, besøger legepladser, biblioteket og deltager i forskellige arrangementer. En gang om ugen tager vi i legestuen hvor vi mødes med andre dagplejere og andre børn. Børnene lærer at være i større forsamlinger, hvilket er en styrke og god forberedelse til det senere børnehave liv.

Jeg arbejder ude fra læreplanstemaerne for at understøtte børnenes udvikling og trivsel. Der er f.eks fokus på barnets motoriske, sociale og sproglige udvikling igennem leg.

Billede af Femke