Matthias Bejer

Daniela Jurjane Borovyk og Matthias Bejer

Daniela har været ansat siden april 2023

Matthias er ansat siden december 2023

Sammen har vi en stor dagpleje, hvor vi kan have 8 faste børn og i perioder kan vi have op til 10 børn.

Daniela kommer fra Letland og kan tale engelsk, dansk, lettisk, russisk. Daniela er fra 1995. Daniela har søn Kevin, som er fra 2021 og bor sammen med os.

Matthias er dansker og kan tale dansk og engelsk. Matthias er fra 1992.

Vores hus er røgfrit og vi har en lille shih tzu hund Monthy.

Vi elsker at arbejde sammen med børn. I vores dagpleje lægger vi stor vægt på at få skabt en god tilknytning og relation til barnet og familien, som giver barnet et godt fundament. Vi prioriterer en genkendelig hverdag med nærhed, omsorg, tryghed og anerkendelse. Hvert enkelt barn bliver set, hørt og accepteret for den de er, så de oplever sig betydningsfulde.

Daniela har studeret Montessori pædagogik og de inspirerer os rigtig meget. Fagligt arbejder vi ud fra den Styrkende læreplan og Montessori pædagogik, som vi inddrager i vores hverdag.

I vores dagpleje spiser vi sund og varieret kost og mindst 2-3 gange om ugen får børnene varmt mad.

Vi glæder os til at byde jer velkommen i  vores dagpleje og komme godt i gang med samarbejdet.