Marianne Udbye

Møllevænget 58

7190 Billund

Jeg hedder Marianne Udbye og er fra årgang 1970.

Jeg startede som dagplejer i april 2010, da jeg trængte til ny udfordring fra Lego.

Jeg har to børn Kristian på 22 år, som bor hos sin far og Emma på 18 år som bor her hos mig.

Jeg bor i et allergi venligt rækkehus uden røg og husdyr, centralt i Billund by, hvor jeg har en lille lukket have og en legeplads lige udenfor hoveddøren.

Jeg arbejder i et team med flere kollegaer, vi mødes i hallen hver uge til aktiviteter som vi planlægger ud fra læreplanstemaerne. Derudover går vi i heldagslegestue 6 gange om året.

Jeg er som person meget smilende, rolig og tålmodig samt positiv. Jeg ønsker at skabe en tryg hverdag for det enkelte barn/ forældre.

Hos mig anerkender jeg det enkelte barn og der gives gerne knus. Jeg arbejder i hverdagen på at styrke børnenes sprog, og med den motoriske udvikling. Jeg elsker at bruge naturen og så vidt muligt er vi ude hver dag. Vi leger i haven/legepladsen, går på opdagelse i skoven.

For mig er det vigtig at have et godt samarbejde med jer forældre, og det er vigtigt for mig at I kan følge med i hvad børnene laver til daglig, derfor uploader jeg løbende billeder fra vores hverdag på dagplejens intra.

Jeg følger kommunens kostpolitik så der lægges stor vægt på sund og alsidig kost.

Jeg har gennemført de kursuser kommunen tilbyder blandt andet kan nævnes førstehjælp.

Jeg glæder mig til at invitere jer indenfor og blive en del af jeres hverdag.

Billede af Marianne Udbye